موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

عمق تنهایی وجورم

           خواستم بگم دلم برات تنگ شده جونم میخوام ببینمت نمیتونم

نظرات 5 + ارسال نظر
مهرداد شنبه 14 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:58 ب.ظ

سلام خواهر خوبم

کارات رو دیدم

خیلی قشنگ بود

بهت قول میدم , همین روز ها یک قالب قشنگ که لیاقتت رو داشته باشه آماده کنم

الان هم مشغول هستم

موفق باشی

خدانگهدار

مجید یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:19 ب.ظ

سلام
من اصلا تصور نمیتونم بکنم
فوق العاده قشنگ بهت تبریک میگم بخاطر ذوق و سلیقت.
امیدوارم موفق باشی
خدا حافظ

مهم نیست دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:09 ق.ظ

تو را من چشم در راهم

دوستی که نمیشناسی(ع) سه‌شنبه 17 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:17 ق.ظ

خوبه/ عالیه/

مهدیه یکشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:58 ب.ظ

خوب بور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد