موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

خوب من سلام:

امشب وقتی اولین ستاره تو آسمون شب پیدا شد من او را از آن خود

کردم.و تصمیم

دارم هر شب برای دیدارش چشم به آسمان بدوزم.

شاید در این ستاره گم شده خود را پیدا کنم. گم شده ای که

مدتهاست منتظر

حضورشم
.

می خواهم لحظه آمدنش را جشن بگیرم. در شبی پر ستاره او می

آید. می آید با

سبدی گل یاس سپید و دلم را آرام می کند.

شاید آن موقع نبض من آرام تر بزند. و ضربان قلبم هم منظم شود.

آسمان پر ستاره امشب مرا وارد رویای آمدن او کرد. دلهره عجیبی

دارم . دلهره و

دلشوره که باعث لرزش بدنم شده. وای اگر او مرا نخواهد.

مدام ذهنم به جستجوی چراهاست. چرا اینچنین شد؟ چرا باید

لحظاتی برسند که من

در نیامدن بهترینم در دلهره به سر ببرم؟
چرا باید ستاره شبهای

بی کسی من سنگ دلی باشد که مرا از ذهن خود خط زده است؟

اگر فردا شب هوا

ابری بود چه؟ یعنی من او را نمیبینم؟پس رویاهایم چه می شوند؟

چگونه بدون دیدن او سر کنم؟ این چراها به مرز جنونم می کشاند.

خداوندا! در سکوت شبهایت چه نهفته است که دنیای خیال را برایم به

ارمغان می

آورد؟به راستی اگر این رویاها نبود اگر این خیالها نبود ادامه

زندگی نا ممکن و سخت بود.

همه چرا ها را گفتم فقط یکی از آنها مانده. چرا در زندگی من......

بگذارید این چرا بین من و خدایم بماند. بگذارید او خود جواب این چرا را

بدهد.

از دور دست ابر ها به سوی ستاره من در حرکتند ابرها هم با من در

جنگند. آنها نیز

می خواهند ستاره ام را از من بگیرند.

باشد حتی ستاره ام را تقدیم می کنم به آنکه لایق تر از من است.

برای ستاره زیبای زندگیم و انتخابش آرزوی خوشبختی می کنم.و خود
شادمانم از این

همه سعادت که ستاره ام را غرق در شادی و شور می بینم.

زیرا که معتقدم آنچه او را شاد می کند برای من نیز شادی آفرین

است.

نه من تو رو واسه خودم

نه از سر هوس می خوام

عمر دوباره منی

تو رو واسه نفس می خوام........

راستی همین جا تولد یک دوست خوب و یک همراز صمیمی را تبریک

می گم و براش

آرزوی سلامت سعادت و بهروزی می کنم.

دوست خوبم تولدت مبارک.

نظرات 6 + ارسال نظر
مهم نیست یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:30 ب.ظ

گاهی وقتها نباید دنبال ستاره بود. باید دنبال خورشید بود. افتاب که بزند ستاره ها محو می شوند. شاید اشتباه از تو بود که دنبال ستاره می گشتی . چرا که ستاره رفتنی است و همیشگی نیست.

بستنی یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:57 ب.ظ http://icecream.blogsky.com

سلام دوست عزیز
از بابت نظر شما ممنون
شما لطف دارین
ولی به سردی بستنی که بود نه؟؟!!!!
اگه موافقی تبادل لینک کنیم
بازم بهت سر میزنم

ه.ناپیدا سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 05:29 ب.ظ http://zangar.blogsky.com

اطهر چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:45 ب.ظ http://brightfire.blogsky.com

سلام.خوبی عزیزم. من آپدیت کردم.آهنگ جدید شادمهر
اگه تبادل لینک میکنید .......؟

من لوگوی شما رو در وبلاگم گذاشتم. با اجازه......

فرید پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 01:23 ب.ظ http://pashew.mihanblog.com

سلام دوست عزیز تبریک میگم همیشه قشنگ بوده ما رو یادتون نره موفق باشی
تا یعد به امید دیدار

مجید یکشنبه 1 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:57 ب.ظ

سلام دوست عزیزم اولآ تشکر می کنم حافظت عالیه واقعآ وب فوق العاده قشنگی داری تبریک میگم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد