موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

آسمانی

دوست خوبم سلام :

سکوت همه جا را فراگرفته باز شب از راه رسید شبی دیگر با

آسمان بی ستازه بی تو.

 امشب نیز با یاد تو سر بر بالش می گذارم و با یاد تو به سوی دیدن

 کابوسهایم می شتابم.

 نمی دانم کابوس امشب من چیست اما کابوس  

دیشبم وای دیوانه ترینم کرد.

دیشب در تمام وجودم ترس تنها شدن رخنه کرد و خواب را از

سرم 
ربود.دیدم....  

دیدم که
تو می رفتی شاد و خندان و من درمانده نشسته 

وسط جاده ای که اطرافش پوشیده بود از تاریکی.
 
تو می رفتی و آواز می خواندی که دیگر دلتنگ من نمی شوی.

 می خواندی که هیچ وقت برای دیدنم انتظار نکشیدی.  
                  
ومن می نالیدم که تو خود گفتی و خود نوشتی انتظار سخت 

است.

انتظار.....

وای اگر امشب هم کابوس من تکرار شود دیگر نمی خوابم.

می خواهم با یاد تو باشم.

به تو فکر کنم تا در تو گم شوم.

آنقدر به تو بیندیشم تا درتو غرق شوم. 

کابوسم را با دستان خودم نابود می کنم تا برای هیشه ازتو و من

دورباشد.

        عزیزترینم تو گفتی به یاد من باش. اما من با توام.

        تو را زندگی می کنم و فقط تو را می خوانم.

        صبح وضو با نام تو می گیرم و شب سلام با نام تو می دهم.

        مهربانم چند روزیست که فراموش شده ذهن تو شده ام.

        واز دلتنگی با یادت در هر کجا که باشم می نویسم.

        آنقدر غرق در تو شده ام که حواسم به خودم نیست.

        نمی دانم تا کی این ندیدنها و نشنیدنها تکرار می شود

        فقط می دانم بی تو نمی توانم بمانم.

        و آن کابوسها.... به من می گوید که تو روزی می روی

        بی آنکه حتی لحظه ای درنگ کنی و بیندیشی منی بود

        که آرزویش دیدار تو بود.

نظرات 7 + ارسال نظر
هاشم پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:10 ب.ظ http://www.jameejam.blogsky.com

سلام بشما دوست عزیز
طراحی زیبا در کنار جملات زیبا جلوه خواصی به وب شماداده که جای تحصین دارد
با آرزوی موفقیت روز افزون

امیر پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:08 ب.ظ http://jooook.blogsky.com

اگه همیشه شبهام بی ستاره بود اگه شابد هیچ وقت نشد که
توی زندگیم قشنگیه شبهای پر ستاره فقط یک رویای نباشه...
اما این تاریکی باعث نشد که کورم کنه .....
که نتونم توی این تاریکیهای زندگیم جلوی پامو نبینم ...ا
اگه خیلی زمین خوردم ......اگه بارها و بارها عقب افتادم....
اما خیلی چیزهازو که تو روشنایی نمیشه دیدو حس کرد رو من تو تاریکیهام حس کرذم لمس کردم...
وبلاگ خوبی داری
مخصوصآ من که عاشق این آهنگم
..:: امیر ::..

شازده خانوم پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:48 ب.ظ http://shazdekhanoom.blogsky.com

سلام..ممنون که به به من سرزدید خانوم با احساس.

یاس پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:58 ب.ظ http://lovelyrose.blogsky.com/

واییییییییییییییییییی ...
چه خوشگله اینجا ...
نوشته های خیلی خوشگلی گذاشتی اینجا عزیزم ...
واقعا از خوندنشون لذت بردم ...
.::موفق باشی::.

مهم نیست جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:35 ق.ظ

از کدام شادی سخن می گویی. بگذار غمهای ما انتظار دوست باشد. که تا انتظار هست دوستی هم هست. بگذار از زیر سوال بیرون بیایم . نفسم از نقطه بودن گرفت. بگذار هوایی تازه کنیم. انتظار منتظر توست.همین نزدکی ها ها . کافی است چشمت را باز کنی. شادی را گفتم نه تاریکی جاده را !!!

علی جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 05:10 ق.ظ http://colman2000.blogfa.com

سلام وبلاگ باهالیه به ما هم سر بزن ///بای////

ساغر دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 03:24 ب.ظ http://beheshtekhialy.blogsky.com/

سلام
عزیزم خیلی لطف کردی به من سر زدی
قدم رنجه فرمودید
قالب وبلاگت محشره و مطالبش بی نظیر
بهت تبریک می گم
بازم میام تو هم بیا
تا بعد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد