موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

تو را دوست دارم

  تو را دوست دارم

  تو را دوست دارم

  نه تنها به خاطر آنجه تو هستی

  بلکه به لحاظ آنچه من هستم

  وقتی که با تو هستم

  *****************

  تو را دوست دارم

  نه تنها به خاطر آنچه

  تو از خود ساخته ای

  بلکه به خاطر آنچه

  از وجود من می سازی

  *****************

  تو را دوست دارم

  به خاطر آن بخش از وجودم

  که تو در من پیدا کرده ای

  ******************

  تو را دوست دارم

  به خاطر آنکه دست فرو بردی

  در ژرفای قلب من

  که در زیر توده ای از هزاران

  نادانی و سستی و ناتوانی پنهان بود

  و در آن تاریکی

  زیباترین گوهر های هستی مرا

  یافتی و به روشنی آوردی

  زیرا هیچکس پیش از تو

  چنین دوردست در من سفر نکرده بود

  تا این زیبایی ها را ببیند

  *******************

  تو را دوست دارم

  که مرا یاری کردی

  تا از چوبه های خشک زندگی

  نه یک میخانه

  بلکه یک پرستش گاه بنا کنم

  و از کارهای روزانه

  نه یک ملامت

  بلکه یک آواز بیافرینم

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد