موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

تنهایی آنقدر که بزرگی ماه پوشاننده آن نیست

         Image hosting by TinyPic
نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:38 ب.ظ

حرفهایی گمشده اما ماندگار را مرور می کنم . به شکار حرفهای نیمه سوخته آمده ایم؛ حرفهایی که در کوچه پس کوچه های خاطره سوخته است.
تو را می شناسم تو را که آبی ترین آسمانها خیال پریدن داری.
تو را می شناسم.....
و تو سرو پا صدایی و گوش منطق فلزی زمانه از آمدنت می ترسند . تو هم زخم خورده من شدن هستی.
تو از اوازه عشق می خوانی و قلب تو را که برای خواندن می تپد ؛قلب ماست که بلندترین فریادت را به جانب من پرتاب می کند.
دوست دارم باز هم از دادن گل سرخ برایم بگویی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد