موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

بهونه من تربچه

سلام بهونه قشنگه من برای زندگی آره بازم منم همون دیونه همیشگی

فدای مهربونیات چه میکنی با سرنوشت دلم برات تنگ شده بود این نامه رو واست نوشت

حال منو اگه بخوای رنگ گلای قالیه جای نگاهت بدجوری تو صحن چشمام خالیه

ابرا همه پیشه منن اینجا هوا پر از غمه از خوبیات هر چی بگم جون خودت بازم کمه

دیشب دلم گرفته بود رفتم کنار آسمون فریاد زدم یا تو بیا یا منو پیشت برسون

فدای تو یه وقت شبا بی خوابی خستت نکنه غم غریبی عزیزم سروا شکستت نکنه

چه میکنی با سرنوشت اونجا شبا خوش میگذره دلت میخواد بیام پیشت یا تنها هستی بهتره

نظرات 4 + ارسال نظر
forgetful جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:51 ب.ظ http://forgetful.blogsky.com/


به منهم سری بزن خوشحال میشم

آیدا شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.nimeyegomshodeh.blogsky.com

سلام آتنا جان
ممنون از نظر زیبات
این نوشته هم بسیار زیباست.
باز هم سری بزن خوشحال می شم
موفق باشی.

کیمیانت شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:49 ب.ظ http://kimiyanet.blogfa.com

دوست گرامی : با تشکر از وبلاگ خوبت .
اگر به کارت اینترنت احتیاج داشتی یک سری هم به ما بزن ! با یکبار امتحان ، همیشه کیمیانت را انتخاب میکنید.
لذت اتصال پرسرعت56K، ارزان، بدون اشغال ، با پشتیبانی 24 ساعته و امکان فعال سازی VPN را تجربه کنید. با سرویس VPN برای همیشه از شر فیلتر راحت شوید.

مهم نیست شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:32 ب.ظ

آبجی خوب و مهربونم ! مواظب خودت باش.... می دونم می دونم خاطر مو خیلی می خوای... می دونی ؟.. می دونی؟.. خاطرتو خیلی میخوام ؟.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد