موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

برای تو

   دوست خوبم سلام:

   تا به حال به چنین روزهایی فکر نکرده بودم.
   دنیا داره دور سرم می چرخه.
   انگار همه دنیا به نقطه ضعف من انگشت فرو می کنند.
   همیشه سعی می کردم از خودم نپرسم فردا چی میشه.
   همیشه سعی میکردم تو حال باشم مبادا غصه فردا زودتر از موعود ار پام دراره.
   اما آخرش اونی که فکر نمی کردم شد.
   هر کی از هر جای دنیا از کانادا از عربستان از انگلیس و آمریکا و دبی زنگ میزنه :  

   عزیزم  برات دعا می کنم به هر چی می خوای برسی.
   هیچکی نمی دونه این رسیدن به چه قیمتی تموم میشه. اما به قول خودشون دارن همدردی میکنن.
   از تنهایی خودم خندم می گیره. همه منو شیطون و شاد میبینن

    وای به روزی که تحملم تموم شه واین نقاب دوروی
    متظاهر از صورتم بیفته.
   درد آروم چهرم سکوت بی صدای لبهام دیگه برام معنایی نداره.
   بودن با نبودن هیچ فرقی نداره.
   این فقط نفسه که داره اونا رو از هم جدا می کنه.
    بازم میگی بنویس وقتی کلماتک بوی نا امیدی میدن وقتی کهنگی زمان از حرف حرف

    دفترم میریزه؟
   بازم می خوای ثابت کنم که هستم در حالی که عملا نیست شدم؟
   دوست خوبم تو منو بهتر از خودم میشناسی چون تو تا عمق وجودم سفر کردی

   می دونی چه سخت کلماتو میارم تا بار دیگه حرفی داشته باشم که هم نگفته ها را نگویم

    و هم  صدایی از حنجره شکسته ساز زندگیم در بیاد.

عشق و زندگی

عشق *

عشق یعنی با تو خواندن از جنون ، عشق یعنی سوختنها از درون عشق یعنی سوختن تا ساختن ، عشق یعنی عقل و دین را باختن عشق یعنی دل تراشیدن ز گل ، عشق یعنی گم شدن در باغ دل عشق یعنی تو ملامت کن مرا، عشق یعنی می ستایم من تو را عشق یعنی در پی تو در به در ، عشق یعنی یک بیابان درد سر عشق یعنی با تو آغاز سفر ، عشق یعنی قلبی آماج خطر عشق یعنی تو بران از خود مرا ، عشق یعنی باز می خوانم تو را عشق یعنی بگذری از آبرو ، عشق یعنی کلبه های آرزو عشق یعنی با تو گشت*

زندگی *

 زندگی یعنی مسیری رو به آب ، زندگی یعنی نه بیداری نه خواب زندگی یعنی سرای امتحان ، زندگی یعنی در ان عاشق بمان زندگی یعنی کمی و کاستی ، زندگی یعنی دروغ و راستی زندگی یعنی صفا ، مهر و وفا ، زندگی یعنی ستم ، جور و جفا زندگی یعنی سفر ، راهی دراز ، زندگی یعنی جهانی رمز دار زندگی یعنی مهی در پشت ابر ، زندگی یعنی بلا و درد و صبر زندگی یعنی دو روزی میهمان ، زندگی یعنی فریب میزبان ....

 

دوباره آمده ام


دوست خوبم سلام:

آمده ام تا بگویم هستم.تا آخر همه چیز هستم. آمده ام تا بار دیگر بودنم را به همه اثبات کنم.
من در تنهایی هم هستم بدون دیگران هم هستم.
کافیست نوری باشد. آنگاه تو را نیز در کنار خود می بینم و این بهترین موهبت است.
بهترینم اینبار از خود مینویسم.مینویسم که نگویی سکوت کرده که سکوت در وجود من نیست و من همه فریادم.
فریادی که چند ماهی بود سرکوب شده بود.
آمده ام تا بگویم باشد که عید ندارم.باشد که ماهی قرمز ندارم.اما سبزه را دارم و سال جدید در خانه ام هست.
دوباره میگویم من هستم تا آخر همه چیز هستم.
دوست خوب من : فریادهایم را در زیر خروارها ناامیدی مدفون کرده بودم.ولی امروز همه ناامیدی ها را دور ریختم. دیر خانه تکانی کردم ولی این کار را کردم.
اکنون فریاد و حرف دارم. فریادی که البرز را بلرزاند.
می خواهم شبهای بی خوابی و روزهای بیخیالی را دور بریزم.فکر می کنم وقت آن است که آنچه هستم را دیگران نیز ببینند.
آمده ام تا بگویم سوگندم را فراموس نکرده ام.احساسم را در خواب رها نکرده ام.
آمده ام تا بگویم بودن حق من است.