موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

نامه اول

عزیزترین سلام:

  امشب که امیدم به تو بیشتر از هر زمان دیگه شده

 برای دیدن چند دقیقه ای عبورت به پشتبام رفتم.

  میدونم شاید خنده دار باشه اما برام مهم بود ببینمت و

 از خدای خوب همه بخوام برای همیشه حافظ و نگهدارت باشه.

  تنها بودم اما میدونستم که تو هم به فکرمی

 برا همین کنار خودم گرمای وجودت را احساس کردم.

  از اونی که بهترین دوست هر دوی ماست خواستم

 کمکمون کنه تا همیشه کنار هم  بمونیم.

  خواستم شادیهای زندگیمونو زیاد کنه و

 در زمان سختی یاداورمون باشه که دو تا

  شدنمون ارزش بیشتری داره تا برایش  با ناملایمات بجنگیم .

  خواستم یاریمون کنه تا بال پرواز هم باشیم

در هر دوره زمانی دوتا بودنمون.

  عزیزترین:

  دیشب میدونم رنجوندمت اما امروز بیشتر از همیشه خوشحالم کردی.

 باورم دادی که بودنم و وجودم برات مهمه.

  بهم اطمینان دادی که از امروز هم پای لحظه هایم هستی و

حامی دقایقم.

  باورم دادی که آرامشت سکوتت و صبرت برای رسیدن به خواسته ات

 با کمک خدا  برامون چاره ساز بود.

  میخوام همینجا یه قول بدم و یه قول بگیرم.

  مهربانترینم:

 با کمک تو و با رضایت تو از امروز تا هر زمان که باشم

و هر کجا که  باشم خودم و عزیزترین رو به تو میسپارم

و برای دوام آنچه امروز داریم و

  آنچه در آینده بدست میاریم فقط از تو کمک میخواهم.

  بار خدایا:

 صداقت صفا و وفا را همیشه در ما زنده نگهدار

 و لحظه ای تنهایمان نگذار.

  پروردگارم:

 ایمان تنها سرمایه زندگیمان را هر روز در ما قویتر واستوارتر کن .

  دوستت دارم .

   تو را دوست دارم

   نه تنها به خاطر آنجه تو هستی

   بلکه به لحاظ آنچه من هستم

   وقتی که با تو هستم

*****************

   تو را دوست دارم

   نه تنها به خاطر آنچه

   تو از خود ساخته ای

   بلکه به خاطر آنچه

   از وجود من می سازی

*****************

   تو را دوست دارم

   به خاطر آن بخش از وجودم

   که تو در من پیدا کرده ای

******************

   تو را دوست دارم

   به خاطر آنکه دست فرو بردی

   در ژرفای قلب من

   که در زیر توده ای از هزاران

   نادانی و سستی و ناتوانی پنهان بود

   و در آن تاریکی

   زیباترین گوهر های هستی مرا

   یافتی و به روشنی آوردی

   زیرا هیچکس پیش از تو

   چنین دوردست در من سفر نکرده بود

   تا این زیبایی ها را ببیند.

 

 

 

امروز

 

دوست خوبم سلام:

امروز دلم خیلی هواتو کرده..

امروز بد جوری حضور دستای مهربونت رو روی شونه هام کم دارم.....
امروز هوای گریه دارم...
دلم خیلی برات تنگ شده....
خیلی به بودنت نیاز دارم......
دلم میخواد کنارم باشی......
میخوام که باشی.....
امروز خیلی دلم می خواد از تو بگم...

می خوام سرمو بذارم رو شونه ت....
می خوام تمام دلتنگی هامو تو بغلت گریه کنم...
کاش می دونستی تو دلم چه خبره...
کاش بودی...... ....