موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

بازهم برای تو عزیزترینم...

    عزیزترینم سلام:

     دلم آینه درد است نمی دانی

     تو کلبه ام ساکت و سرد است نمی دانی تو

     بی تو سردترین خاطره ها می دانند

     فصل هایم همه سرد است نمی دانی تو

     دیر سالیست که در دست جنون چون مجنون

     دل من بادیه گرد است نمی دانی تو

     عاشقم کردی و رفتی و کنون با دل من

     غم عشق تو چه کرده است نمی دانی تو

بیخیال

          بی خیال دل ساده

 

          نگو که دل سپردی

 

          نگو به خاطر عشق

 

          نشستی غصه خوردی

 

          تو راه عشق پا نذار

 

          نگو که بیقراری

 

          نگو که از فراقش

 

         هزار بهونه داری

 

         رحم کن به چشمای من

 

         که ازگریه بیزارن نذار

 

         که بارونی شن

 

         حال گریه ندارن

 

        عاشقی سوختن داره

 

         میشکنی خیلی ساده

 

         زودی فراموش میشی

 

         بی وفایی زیاده

 

         بی خیال ای دل من

 

         نگو که عاشق هستی

 

         دوست ندارم ببینم

 

         روزی رو که شکستی