موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

اما چگونه؟

    

    

     باید که تو را من فراموش کنم.

    

      اما چگونه مهرت از دل برکنم ؟

    

      اما چگونه یادت از یاد برم ؟

  

  

      اما چگونه نقطه عشقی از میان این همه آدم برخود حک کنم ؟

    

      اما چگونه هر چه هست و نیست در دل به رویش پا نهم ؟

 

       اما چگونه به خود گفتم که عشق را در دل می کشم  ؟

  

     اما چگونه به تو گفتم می روم گم می شوم دل می کنم ؟

    

     اما چگونه با غرور کودکانه زیر لب گویم من تو راروزی 

    

     مال خود خواهم کرد ؟

    

     اما چگونه من روزی هزاران بار می میرم ؟

   

     اما دل در تپشها، بازم سراغ یار می گیرد؟

  

      ولی من خوب می دانم دل کنده ای از من...

    

       تو هم نمی دانی.