موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

دلم برایش تنگ است

  دلم برایش تنگ است ...

  دلم برای کسی تنگ است که ‍‍؛

  آفتاب ِ صداقت را به میهمانی ِ گلهای باغ می آورد وگیسوان بلندش را به

  بادها میداد ودستهای سپیدش رابه آب می بخشید ...

  دلم برای کسی تنگ است که ؛

  همچو کودک ِ معصومی دلش برای دلم می سوخت و مهربانی را نثارمن

  میکــــرد ...

  دلم برای کسی تنگ است که ؛

  تا شمال ترین ِشمال ودر جنوب ترین جنوب ، همیشه .. در همه جا ... با من

  بود .....

  کسی که بود با من و بی من ماند ...

  کسی که .... آه ...

  دگر کافیست ...

نظرات 1 + ارسال نظر
میر حمزه طاهری(نوپا) شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.taheri.blogsky.com

با سلام خدمت شما
مطالب عالی بود موفق و سرحال باشی
نوپا را فراموش نکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد