موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

موفقیت توفیق بندگی خداست

مینویسم برای او که همه خوبی به من آموخت

سرنوشت

در سراشیبی و پیچ و خم سرنوشت نمی دانم

نمی دانم به کجا رهسپارم و به کدام امید گام بر میدارم

همینقدر می دانم که طاقت رفتنی نمانده وماندن صعب و محال است

چه باید بکنم گردن از بار گذشته شکسته و پشت از سنگینی آن خمیده

محنت ایام خردم کرده

که حتی یادآوری آن در خاطرم بر بار اندوه می افزاید

پای در گل فرو مانده ورفتن محال

نه زمین سخت که بر آن بایستم نه خاک سرد که نفس قطع کنم

زنده و زنده بگور در گور زندگی حیران و اسیر

من در این سیاه بازار وحشتناک و این زمان جلاد

نه امیدی دارم نه دلبستگی0

آنقدر به دل کندن نزدیکم که یک نفس فاصله است وآنقدر از دنیا دور که نفرت دارم از نامش

به چه چیز ماندن دل ببندم اینکه روزی زندگی رنگ دیگر بگیرد

دریغ از آن همه آرزو که به هرز رفت

سنگ صبورم به من تو بگو چه زمان عذاب وجدان آنها را بیدار خواهد کرد

و چه زمان لب هایشان به افشای حقایق گشوده خواهد شد؟

هر گاه بر میگردم وبه گذشته می نگرم

افسوس جانگدازی بر لب می نشانم

و هر وقت به راه آینده می نگرم آه بلندم از دل بر می خیزد

آه بلندم از دل بر می خیزد

بر می خیزد

بر می خیزد

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
حمید چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:57 ب.ظ http://khodamokhodet.blogfa

سلام اتنا جان خوبی عزیزم به مطلب خوبی اشاره کردی
امیدوارم که همیشه موفق باشی
جیگر
بای

مهم نیست چهارشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:43 ب.ظ

روی شانه های من دو فرشته لانه دارند. یکی خوبی های تو را می نویسد. .... یکی هم بدی های مرا از چشمان تو دور می کند !!!

آخه از تو خوب که هیچوقت بدی سر نمی زنه

مسعود پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:49 ب.ظ http://www.masoud.blogfa.com

سلام وبلاگ خیلی زیبایی دارد. مطلب بسیار آموزنده ای بود.
درون معبد هستی

درون معبد هستی بشر در گوشه محراب خواهش جان افروز نشسته در پس سجاده صد نقش حسرت های هستی سوز
به دستش خوشه پر بار تسبیح تمناهای رنگارنگ نگاهی
می کند-سوی خدا-از آرزو لبریز-
به رازی از ته دل. یک ((دلم می خواست))
می گوید.
شب روزش ((دریغ)) رفته((ای کاش))
آینده ست...

اسمان پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.asemannnnnnn.blogsky.com

سلام .
خوبی؟
موفق باشی.
زیبا بود.
خوشحال میشم به منم سر بزنی و از دلتنگی منو دراری.

حاجیه شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:16 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com/

سلام
نمی دونم چی بگم پست بالایی رو دیدم خندم گرفت !

سلام راستش من هم از اون روز هر وقت می خوام این کارو بکنم خندم می گیره

مسعود یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:11 ب.ظ http://em84.blogfa.com

سال نوی شما مبارک دوست خوبم!

یاشار دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 02:57 ق.ظ http://northboy.blogsky.com

سلام عزیز
هنوز هم زیبا می نویسی و دوست داشتنی.
سال نو مبارک. منتظر نوشته های زیباست در سال بعد هستم. با ارادت

دانته سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:49 ب.ظ

عکس سایتت رو بیشتر کن

سوداگر مرگ چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:31 ب.ظ

اگه یه روز چشمات پر اشک شد و دنبال یه شونه گشتی که گریه کنی صدام کن. بهت قول نمی دم که ساکتت کنم.. .ولی قول
می دم که پا به پات گریه کنم.....یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد